Rólam

Varga Timi vagyok és a Szegedi Tudományegyetem által a 2016-os tavaszi félévben Spanyolország egy elbűvölő városában tölthettem el életem eddigi legcsodásabb 5 hónapját. Ez kétségtelenül egy olyan lehetőség, amit minél több fiatalnak ki kellene próbálnia, azonban van, hogy akadályokba ütközünk, még mielőtt Erasmusos országunk földjére lépnénk: a rengeteg papírmunka, az óratervek, a biztosítások, a szerződések mind-mind megválaszolatlan kérdések tucatjait teszik fel bennünk, amikre csak felületesen vagy egyáltalán nem kapunk választ. Mindezt saját bőrömön tapasztalva úgy gondoltam, a jövőben útnak indulóknak jól jön a segítség arról, hogy mit és hogyan érdemes intézni, de az Erasmust már külföldön élvezőkben és a hazatértekben is temérdek kérdés vetődik fel, amit nem szeretnék megválaszolatlanul hagyni. A praktikus tanácsok mellett pedig természetesen itt vannak a vicces vagy éppen meghökkentő sztorik is, hiszen egy Erasmusosnak mindig van mit mesélnie.